Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Λοροπέταλο άνθος - Loropetalum chinensis flower



5 σχόλια:

Adriano είπε...

Bom dia Elsa! tudo bem?
Já algum tempo que não passava
por aqui!
Bela flor Chinesa!

Saludos! do Brasil!
Adriano.

spirosvii είπε...

Μπράβο βρε Έλσα! Είναι καταπληκτικό το μπλογκ σου! Το έχω διαβάσει όλα σε μια νύχτα. Σε ευχαριστώ που με ταξίδεψες στον κόσμο των μπονσάι. Εδώ και ένα μήνα έχω πάρει μια καρμόνα από τα ΙΚΕΑ και έχω ξετρελαθεί! Είναι υγειέστατη και την έξω στο μπαλκόνι.
Τώρα θέλω να παραγγείλω και μια σφενδάμι που αρέσει στη γυναίκα μου. Επίσης σε παρακολουθώ και στο mybonsai. Μπράβο και πάλι και συνέχισε να κάνεις το χόμπι σου, καθώς και να μας χαρίζεις όμορφες στιγμές χαλάρωσης!

elsa είπε...

Saludos Adriano!

Σπύρο, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Το blog έχει χτυπήσει λιγάκι πίσω είναι η αλήθεια, λόγω μετακόμισης, αλλά θα επανέλθω σύντομα ελπίζω.
Καλορίζικη να είναι η Καρμόνα σου και καλώς να δεχθείς το Σφενδάμι!

Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας! :)

ntsalam είπε...

Θα πρέπει να ομολογήσω ότι έχω υποστεί μία σχετικά μικρή έκπληξη με την πληρότητα , την τάξη και την ζεστασιά που αποπνέει το blog σας . Ελπίζω να συνεχίσετε αυτή την όμορφη διαδρομή με σεμνότητα , άλλωστε αυτό είναι ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει την προσπάθειά σας .
Δεν συνηθίζω να σχολιάζω ανάλογες προσπάθειες , εκτιμώ όμως ότι η συγκεκριμένη έχει ιδιαίτερη ποιότητα και θα πρέπει να επικροτηθεί .
Δεν είμαι «νέος» στον κόσμο των Μπονσάι . Ασχολούμαι αρκετά χρόνια και διακατέχομαι από μεγάλο πάθος και σεβασμό απέναντι σε αυτό το μονοπάτι της ενασχόλησης με τα Bonsai , που είναι σίγουρο πως οδηγεί όχι μόνο στη γνώση της εξωτερικής ομορφιάς και αρμονίας της φύσης αλλά και στην εσωτερική μας τάξη , χαρά και γαλήνη .
Εύχομαι να συνεχίσετε με την ίδια αγάπη , δημιουργικό πάθος και σεμνότητα την προσπάθειά σας . Είθε να τα ξαναπούμε .

elsa είπε...

ntsalam σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι ιδιαίτερα, όταν διαπιστώνω ότι ένας άνθρωπος έχει το ίδιο άσβεστο πάθος και την ίδια αμείωτη δίψα για γνώση όπως είχε και όταν πρωτοξεκίνησε την ενασχόλησή του με τα μπονσάι.
Ακριβώς το ίδιο νιώθω κι εγώ, και υπόσχομαι να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου έτσι ώστε να βοηθηθούν ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι που αποφάσισαν ή θα αποφασίσουν να ασχοληθούν με αυτή την όμορφη τέχνη.
Και πάλι σας ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...