Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Λεμονοκυπάρισσο - Cupressus macrocarpa "Gold Crest"

Το Λεμονοκυπάρισσο αυτό, μου το έκανε δώρο η μητέρα μιας μαθήτριάς μου στις 17/5/2008. Η συναισθηματική του αξία για εμένα λοιπόν, είναι ανυπολόγιστη...

Ήταν ένα δεντράκι διαμορφωμένο σε σχήμα μπάλας... κι εγώ βάλθηκα να του δώσω νέα υπόσταση (....κλασσικά πράματα δηλαδή....)

22/10/2008

15/7/2009

10/4/2010

Μέχρι τον Ιούνιο του 2010 είχε την μορφή μπάλας και το κλάδευα σαν να ήταν κάποιος θάμνος, όπως γίνεται με αυτούς που χρησιμοποιούνται ώς μπορντούρες σε παρτέρια.

Στις 26/6/2010 έγινε η πρώτη του διαμόρφωση, η οποία αφορούσε επιλογή βασικών κλαδιών, κλάδεμα και συρμάτωμα.

Μέσα στο 2011, έσπασε η γλάστρα του, τσιμεντώθηκε το φύλλωμά του, μετακόμισε και γενικά πέρασε αρκετά.... όμως φαίνεται πλέον να ανταπεξέρχεται παραπάνω από ικανοποιητικά!
 
5/8/2012
Πρίν....

Μετά....

Σήμερα...
1/11/2012
Έχει γεμίσει νέα βλάστηση, και αφαιρέθηκαν τα σύρματα, προσθέτοντας 2-3 νέες άγκυρες... Το πρώτο χαμηλό κλαδί φαίνεται να έχει αποδυναμωθεί αρκετά (ήταν προβληματικό εξ' αρχής είναι η αλήθεια), οπότε θα προσπαθήσω να κατευθύνω την ενέργεια του δέντρου προς τα εκεί αφαιρώντας βλάστηση από ψηλότερα επίπεδα.

 

Update 30/3/2013
Μεταφυτεύτηκε σε νέο υπόστρωμα και αγκυρώθηκαν εκ νέου όλα τα κλαδιά για να κατέβουν ακόμη περισσότερο προς τα κάτω.



Update October 2015
Το Λεμονοκυπάρισσο δεν βρίσκεται πλέον στην κατοχή μου.


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...