Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Φίκος τζίνσενγκ - Ficus ginseng

Ε, να μην έχω κι εγώ μία "πατάτα"? ε? ε? :)
Η πατατούλα μου λοιπόν (Ficus ginseng), αγοράστηκε από φυτώριο στις 10/5/2008.

Είναι η μοναδική που έχω κρατήσει, ενώ κάποιες άλλες που είχα δωρίστηκαν σε φίλους, και οφείλω να ομολογήσω ότι την αγαπάω πολύ την κούκλα μου...

29/8/2008

31/12/2008

23/2/2009
 
29/7/2010


1/11/2012

Μου πέρασε, λοιπόν, σήμερα από το μυαλό, είτε να αφαιρέσω τελείως το αριστερό μπόλι, είτε να το κατεβάσω και να γίνει ένα αριστερό κλαδί... θα δούμε τί του επιφυλάσσει το μέλλον...
Κάτι ακόμη που με απασχολεί, είναι ότι το δεξί μεγάλο κλαδί αρνείται κατηγορηματικά να πάρει τη θέση που θέλω, που σημαίνει ότι μάλλον δεν θα το γλιτώσει το συρμάτωμα......


Update 11/8/2013
Μιας και ο Φίκος μεγάλωνε όντας εξαιρετικά δυνατός και υγιής, προχώρησα σε αποφύλλωση και επιλογή κλαδιών.
Περίπου στη μέση της αποφύλλωσης....

Και το αποτέλεσμα....


Update 1/9/2015
Πριν....

Μετά....

Ready to go! :)

Update 25/9/2016

Η Ελιά δεν είναι πλέον στην κατοχή μου! Συγχαρητήρια στην νέα της ιδιοκτήτρια και εύχομαι από την καρδιά μου να είναι καλορίζικη και να της δώσει την ίδια χαρά που έδωσε και σε εμένα όλα αυτά τα χρόνια!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...