Σάββατο, 24 Αυγούστου 2013

BonsaiLab di Alfredo Salaccione, August 2013




Τα μαθήματα ξεκίνησαν....
Ο δάσκαλος, ασύλληπτος...
Τα δέντρα του σαν να βγήκαν από κάποιο παραμύθι....
Πείτε μου τώρα εσείς, πώς να ησυχάσω μετά από τέτοια εμπειρία και μετά από όλα αυτά που είδα!!!

Δεν θα πώ τίποτα άλλο, παρά μόνο ότι στις λίγες μέρες που ήμουν υπό την διδασκαλία του Alfredo Salaccione στο BonsaiLab, επιβεβαιώθηκε αφενός ο κόσμος των μπονσάι έτσι όπως τον είχα στο μυαλό μου, αλλά αφετέρου ένιωσα να ξεδιπλώνεται και ένας κόσμος πέρα από αυτόν που μέχρι τώρα ήξερα.... ένα ταξίδι στο γνωστό σύμπαν, μόνο που το άγνωστο, τούτος 'δώ το ξέρει τόσο καλά, σαν την παλάμη του χεριού του... και το μόνο που έχεις να κάνεις για να το διαβείς, είναι να τον ακολουθήσεις....

Το πάθος του για τα μπονσάι και για τη διδασκαλία, το μειλίχιο ύφος του, η υπομονή του, η παρατηρητικότητά του, η μεθοδολογία του και κυριολεκτικά η διείσδυση στο μυαλό του μαθητή του, τον κάνουν έναν τόσο εξαιρετικό δάσκαλο, που πραγματικά καταλλήγω να σκέφτομαι πως όμοιό του δεν έχω ξαναδεί... και το ξέρω καλά, μιας κι εγώ τόσα χρόνια δασκάλα, έχω δεί πολλούς... μα πάρα πολλούς... και άς μου επιτραπεί σε αυτό το σημείο να πώ ότι τον έκρινα άκρως αυστηρά και τον πέρασα από χίλια κόσκινα... (όχι, θα του χάριζα... χεχεχεχε)
Τον ευχαριστώ λοιπόν μέσα από την καρδιά μου που με δέχτηκε ώς μαθήτριά του. Είναι μεγάλη μου τιμή και προσδοκώ το επόμενό μας μάθημα...

Παρακάτω θα δείτε ένα βίντεο που ετοίμασα για εσάς έτσι ώστε να πάρετε μια μικρή γεύση, καθώς και μερικές φωτογραφίες κατά την διάρκεια των μαθημάτων, και του κήπου του ο οποίος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη... ξέρετε γιατί το λέω αυτό, ε? Σας προϊδεάζω για το επόμενο σχετικό θέμα, οπότε και θα απολαύσετε τον κήπο ολοκληρωμένο... ;)
Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με το να τα βλέπει κανείς όλα αυτά ζωντανά, αλλά ξέρετε ότι μου αρέσει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου με όλους σας, οπότε και εύχομαι να τα απολαύσετε... :) 

_______________________________________________________

The lessons have begun...
The teacher, inconceivable....
His trees are like they jumped out of a fairy-tale....
Now you tell me how I should ease myself after such an experience and after all the things I saw!!!

I will say nothing more, apart from the fact that within these few days that I was under Alfredo Salaccione's teaching in BonsaiLab, on one hand, the bonsai world as I had it in my head was confirmed, and on the other hand I felt that a new world, further beyond the one I knew up until now, was unfolded.... a journey to the known cosmos, apart from which, the unknown one he knows so well, just like the palm of his hand... and the only thing you have to do in order to cross it is to follow him....

His passion for bonsai and teaching, his mellow look, his patience, observation skills, methodology and literally his penetration to his student's mind, make him a so exquisite teacher that I truly conclude to think that I have never seen a similar one... and I know this well, since I am a teacher for many years too and I have seen many... so many... and may it be allowed at this point to say that I judged him very strictly, testing him quite a lot (...as if I would let him go away with it... hehehehe)
I thank him from my heart that he accepted me as his student. It is a great honour for me and I eagerly anticipate our next lesson....

Right below, you will see a video I prepared for you so that you get a taste, as well as several photos that were taken during the lessons and photos of his garden which is not complete yet... you know why I am telling you this, huh? I predispose you for the next relevant article, where you will enjoy the garden completed... ;)
It is surely not the same as when someone sees all that live, but you know that I like to share my experiences with all of you, so I hope you enjoy... :) 



Olea Europaea

(Αυτή είναι η φώτο του "Πρίν" από το Quercus ilex που δουλέψαμε με τον δάσκαλο...) 


... και στο BonsaiLab....
Pinus sylvestris: il Tipografo


Μερικές φωτογραφίες από τον κήπο του (ήταν πολλές περισσότερες, αλλά λόγω του όγκου αναγκάστηκα να τις μειώσω σε αριθμό...) 
 




Ευχαριστώ θερμά για την υπέροχη φιλοξενία, και εδώ πρέπει να πώ ότι δεν έλειψε η καλή παρέα, το καλό φαγητό και το καλό κρασί!




3 σχόλια:

Cross Stitch είπε...

Υπέροχη δουλειά! Αν ξέρετε να μου πείτε γιατί πέφτουν τα καταπράσινα φυλλαράκια του δικού μου, θα σας είμαι ευγνώμων! Μόλις το αγόρασα περίπου 3 μέρες πριν και ενώ το καθάρισα το πότισα αυτό συνεχίζει να αυτομαδιέται! Τα καινούρια φυλλαράκια του δεν φαίνεται να πέφτουν (το ελπίζω δλδ). Τι φταίει? Θέλει αλλαγή χώματος, λιγότερο νερό, λίπασμα? Τι από όλα? Είναι ficus microcarpa ginseng. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!

elsa είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Cross Stitch!
Ο Ficus έχει την τάση να ρίχνει τα φύλλα του σε κατάσταση στρές. Εφόσον το έχεις πάρει τώρα, μέχρι να συνηθίσει το νέο του περιβάλλον, θα ρίξει κάποια φύλλα. Η φυλλόπτωση θα σταματήσει μόλις προσαρμοστεί. Μην το μετακινείς, έχε το σε εξωτερικό χώρο (μόνο αν κάνει βαριές παγωνιές τον χειμώνα θα το βάλεις σε εσωτερικό αλλά φωτεινό χωρο) και προσοχή με το πότισμα (θα βρείς χρήσιμες οδηγίες στα ανάλογα άρθρα του Bonsai Cosmos).
Λίπασμα καθόλου μεχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση.

Cross Stitch είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε. Δυστυχώς δεν μπορώ να τον έχω σε εξωτερικό χώρο... :(
Θα δω και τις συμβουλές για το πότισμα. Ελπίζω να το σώσω, γιατί τον έχω λατρέψει τον Αλέξανδρό μου.
Καλή συνέχεια να έχετε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...